AGN RO testimoniale

TESTIMONIALE video si text din Romania ale produselor AGN

Dragi membrii,

avem onoarea si placerea de a impartasi aici primele testimoniale video si text ale misiunii si proiectului AGN Ro. Descrierea amanuntita a clipurilor este necesara de a fi citita inainte de vizionarea lor.
Totodata, de o importanta egala, sunt si testimonialele celor care au primit si folosesc deja produsele noastre urmand in continuare sa contactam orfelinate, case de batrani si adaposturi de animale care au mare nevoie de ajutor, in a le oferi cateva din astfel de produse care au un efect evident, pozitiv asupra imbunatirii generale a starii de sanatate prin ajutorul autovindecarii organismului uman si animal in egala masura. Testimonialele internationale postate pe site-ul de produse si rezervate in arhiva noastra sunt multe si coplesitoare. De asta ne-am dorit sa continuam in aceeasi directie, cu experiente pozitive si in Romania.

Numai de fiecare dintre noi depinde ca de astfel de experiente binefacatoare sa aibe parte cat mai multe fiinte suferinde: copii, oameni in varsta si animale.
Felul in care fiecare din voi puteti participa la aceasta misiune nobila, pt. Romania si pt. ajutor personal in acelasi timp este detaliat dupa cum stiti deja, in blogul nostru.
http://awaken-global-network.blogspot.com/p/misiunea-noastra.html

TESTIMONIALELE VIDEO





PETRE BADITEANU, din orasul Harsova, judetul Constanta, in urma unui accident grav la locul de munca prin care un buldozer a cazut pe el si a multiplelor fracturi de oase din corp, cauzandu-i dureri de nedescris si implantul a mai multor piese de metal care sa-i tina oasele in anumite parti ale corpului impreuna, a ramas incapacitat in a se mai deplasa fara carje si i s-a spus ca fara o operatie anume, sansele de a mai merge in continuare sunt reduse si exista pericolul de a i se amputa un picior. Cu toate implanturile metalice din corp si carjele de care se sprijina, corpul sau incepuse sa cedeze fara operatia pe care nu si-a permis-o financiar si isi petrecea majoritatea timpului in pat, luand pastile puternice de durere care devenea insuportabila majoritatea timpului. Disperat, ca o ultima masura de a se ajuta, Petre, prin sotia sa Elena, a obtinut niste produse de autovindecare pe cai alternative, donate de Awaken Global Network Ro, ca parte din programele de a ajuta oameni si animale nefavorizati si cu nevoi. Dupa primirea si folosirea Nano Wand-ului si Power Bracelet-urilor de la Awaken Global Network (Ro) Petre, dupa cum aceste video testimoniale arata, se simte din ce in ce mai bine, recapatandu-si mobilitatea, nu ca inainte de accident, dar considerabil mai buna decat inainte de a folosi Nano Wand-ul si Power Bracelet-urile astfel incat dupa cum se si vede, Petre se poate deplasa uneori cu un singur baston in loc de cele 2 carje. Nu stim cat de mult si cum aceste produse il pot ajuta in continuare dar vom urmari progresul lui cu interes si va vom tine la curent daca mai apar imbunatatiri.

TESTIMONIALE TEXT AGN Ro

Gabriel Vasilescu (Regasirea Interioara) si AGN Ro partener
Folosim in special bratara si pendantul si pot spune ca simt un oarecare echilibru mai bun si durerile de cap s-au diminuat destul de mult foarte probabil datorita protectiei fata de efectele nocive ale calculatoarelor, telefoanelor, etc...

Sandra Pop (Kinetoconstruct) AGN Ro translator voluntar
Despre pandantiv:
La inceput cand am purtat pandantivul, am simtit un gust de metal in gura, in gat. Acest gust a disparut in cateva zile. Eram extenuata cand am primit pandantivul si am simtit ca am fost ajutata, real, sa trec peste o perioada de enorm de multe solicitari din viata mea. Am fost ajutata fizic, sa imi revin la o forma mai buna, am fost ajutata psihic, devenind mai rezistenta si mai echilibrata, am fost ajutata emotional, devenind mai armonioasa interior. Eu folosesc pe telefonul mobil protectie antiradiatii electromagnetice si pe calculator am asa ceva, deci nu as putea sa va spun vreo diferenta vis a vis de acestea, dar, as putea sa va spun starea generala mult imbunatatita. Stim cu totii ca radiatiile electromagnetice sunt peste tot (prize, uscator de par, sistemele wireless, antenele de toate tipurile etc). Somnul a fost mai odihnitor de cand am inceput sa port acest medalion de la tine. Vreau sa spun ca eu nu il port tot timpul, il port cand simt nevoia, dar atunci cand il pun, ma ajuta de fiecare data in problema energetica pe care o am.
Cateva exemple din jurul meu: mama se simtea rau - a purtat pandantivul trei zile cat a fost la mine si s-a simtit mult mai bine, i-au disparut niste dureri articulare si de inima. Soacra avea dureri mari de brat si de spate - a purtat pandantivul o luna si s-a simtit mai bine. La ea chiar s-a vazut ca ar mai avea nevoie de el, pentru ca dupa ce i l-am cerut inapoi s-a simtit lipsa lui. Prietenii mei toti au avut parte de experimentul cu telefonul mobil pe inima, cu si fara pandantiv, cu rezultate spectaculoase la toti.
Va voi mai scrie despre experientele mele cu pandantivele de la tine primite in dar. Isi fac efectul si nu stau degeaba, asta e sigur!

OANA BUGA, AGN Ro translator voluntar
Eu nu stiu daca pot fi inclusa in categoria "utilizatori normali", deoarece deja actionam asupra corpului meu fizic cu unele practici energetice. Ce pot spune despre pendant? La inceput m-am simtit un pic obosita (ca si cum era scos din mine ceva ce nu imi facea bine, trecusem prin asa ceva inainte si am recunoscut procesul), iar acum.. acum am mai multa energie decat in timpul cat nu purtam pandantivul, dorm profund si odihnitor, si parca organismul meu a capatat mai multa "awareness" despre ce i-ar prinde bine ca eu sa mananc si ce nu. Ciudat :) Desi inainte ma hraneam vegetarian, acum ma simt cel mai bine cu hrana raw. Acestea toate cumulate, da, pot spune ca vad o diferenta intre momentele de inainte de a purta pandantivul, si acum, cand il port (aproape zilnic) :)

Ioana Al Riefae Ghigeanu
EXTRAS din dialog email:

Intrebare:
"tu si sotul purtati Quantum Nano pendant-urile?
si folositi Nano Wand-ul pentru voi si cateii bolnavi care va ies in cale?"

raspuns
"O,da,de atunci le purtam,Manu.Ne simtim foarte bine,sotul meu chiar zice ca nu-l mai dor picioarele,doarme mai bine,,starea lui generala este buna.Nano isi face si el datoria ,unul dintre cateii mei are 13 ani,schiopata foarte tare,acum merge ca un flacau,motanul unei prietene la fel,2 babute (cateluse)abia mergeau,acum sunt mult mai bine in ciuda varstei inaintate(15 si respectiv 14 ani).Regret ca nu am aparat de filmat si nu am putut filma. Multumesc mult pentru ele"

Urmare:
"am omis sa-ti spun ca o prietena avea dureri foarte mari la un calcai,nu mai putea merge,dupa numai 7 sedinte cu Nano,i-au disparut si de atunci nu mai are nici o problrma.Mama mea avea si ea un genunchi foarte unflat si i-am facut si ei numai 6 sedinte cu Nano,iar acum s-a intors la tara cu genunchiul desumflat si nu mai acuza dureri.Pandantul meu energetic l-am imprumutat unui prieten care acuza dureri mari la o mana,se simte mai bine si este inca la el,sper sa se convinga de beneficiile purtarii lui .Poti folosi testimonialul cum crezi tu de cuviinta,iar eu iti multumesc pentru darul facut noua,oameni si animalute deopotriva,iti trimitem toata dragostea si recunostinta noastra si ne rugam pentru tine.fie ca Domnul sa te aiba mereu in paza lui!"

Laurentiu Lary
Sa stii ca port pendantul si chiar ma simt foarte bine, imi place si parca imi aduce si liniste si energie.

O parte din testimonialele internationale din care reiese experienta altor oameni si animale cu probleme, folosind produse similare (daca astfel de cazuri grave au reusit sa obtina atatea imbunatatiri, prin asociere, doar ne putem imagina cat de mult pot beneficia cazurile mai putin extreme decat cele subiect din video-uri):

Oameni
http://www.youtube.com/watch?v=Og3tP1qmfHU Instant Effect of Amega Bracelet to Stroke Patients

http://www.youtube.com/watch?v=I1XI65f8rR0&feature=related Instant Effect of Amega Bracelet to Cardiac Arrest Patients

http://www.youtube.com/watch?v=Y4POcX-x9tU Healed in Minutes

Animale
http://www.youtube.com/watch?v=jXjaQdtqPN4 Amega Wand on Corky

http://www.youtube.com/watch?v=JtOFvvPCQq0 amega (dog wanding 1 st part 1)

http://www.youtube.com/watch?v=30XO5_qrUkE amega (dog wanding 2nd part 2)

http://www.youtube.com/watch?v=qbqVUI0yz9E&feature=related amega (dog wanding 3rd part 3)

http://www.youtube.com/watch?v=zSAn641gbMg Amega AMWand and Skip, the horse

http://www.youtube.com/watch?v=1PTt5w5QzHA Amega Wand Horse

Professional testimonials using AMwand

http://www.youtube.com/watch?v=WP96hSdAR-I&NR=1 Live Blood Analysis Test After Using AMWand

http://www.youtube.com/watch?v=0c7pM4xX8cU&feature=related Electromagnetic Field Test After Using AMWand

Niciun comentariu: